
Styret i velet ønsker å informere medlemmene om at vi i disse dager produserer parkeringsoblat/bevis for 2026 for parkeringen under Breviksbrua i Brevik til de som har betalt for parkeringsoblat.
Fjorårets tillatelse kan benyttes fram til 20. mai.
Vi ønsker også å informere om at det er kommet opp nye opplysningsskilt på parkeringsplassen i Brevik, og Porsgrunn kommune følger opp ordningen og kan bestille borttauing av kjøretøy uten riktig oblat.
Ønsker du å parkere på Sandøya-parkeringen, men har glemt å betale? Alle som er fastboende og medlemmer i velet kan kjøpe oblat. For at vi skal rekke å lage oblat til 20. mai oppfordrer vi til å betale snarest. Informasjon om priser finnes her